среда, 12 июня 2013 г.

Конспект уроку

Об’єкт праці: Святкова  листівка.
Мета:
  1. навчити дітей виготовляти листівку з картону і клаптиків тканини за зразком;
  2. розвивати  вміння  пришивати  ґудзики,естетичні  смаки, фантазію;
  3. виховувати любов  до  рідних:бабусь,мам,сестричок.        
Матеріали та інструменти: кольоровий картон, ножиці, клей,ґудзик,голка, нитка, кольорові  клаптики  тканини, вітальні  листівки.

Хід  уроку:

Ι. Підготовка робочих місць.

ΙΙ. Організаційний момент.

ΙΙΙ. Повідомлення теми та мети уроку.

Минає  місяць  лютий,а  з  ним  і  свято  закоханих  або  День  Святого  Валентина. На  порозі  місяць  березень, який  несе  з  собою  гарне, веселе  свято-8  Березня.
  • Кого  ми  вітаємо  у  це  свято?
  • Як  ви  вітаєте  своїх  близьких   зі  святом?Що  даруєте?
Прийнято  також  підписувати  і  дарувати  вітальні  листівки. Якщо  на  День  Святого  Валентина  листівка  мала   форму  сердечка  і  називалась  валентинкою, то  на  8  Березня   найчастіше  дарують  листівку,  на  якій  зображені  квіти. Як  ви  думаєте,чому?
Ось погляньте, які  листівки є в нас. Всі  ці  листівки  надруковані  на  спеціальних   друкарських  станках. Проте, людині  буває  дуже  приємно  отримати  листівку, яку  даруючий  виготовив   власноруч.
От сьогодні і ви навчитесь  виготовляти  власними  руками  вітальну  листівку, яку  зможете  підписати  і  подарувати  близькій  для  вас  людині.

ΙV. Розгляд  зразка виробу

Діти  розглядають та  аналізують, що  потрібно   для  виготовлення   такої   листівки.

V. Технологія   виготовлення  виробу.

  1. Беремо картон  будь-якого  кольору. За  допомогою  лінійки  і  олівця  малюємо  прямокутник   ширина  якого  15 см,а  довжина- це  довжина  вашого  картону. Складаємо  його  вдвоє.
  2. Виріжіть з  тканини  2  квадрати  різного  кольору. Перший-менший  за  розмірами  від  половини  листівки, а  другий-  менший  від  першого.
  3. Виріжіть з  тканини  2  квітки  різного  кольору.  Перша   велика,а  друга- менша  від  першої.
  4. Виріжіть  з  тканини  2  серединки.Одна  більша,  друга  менша.
  5. Все, що  з  тканини,з'єднай  ґудзиком, пришивши  його.
  6. Все,що  з  тканини, приклей  до  картону. 
Листівка  готова.

VΙ. Розповідь  про  свято  8  Березня

VΙΙ. Фізкультхвилинка

Гра "Хто що промовляє"
Немовля  плаче,зозуля  кує,голуб  воркує,півень  кукурікає,сова  кричить,риба  мовчить, котик  муркоче, собачка  гарчить,гуска  сичить,  комар  дзижчить,трактор  дирчить, ворона  каркає,качка  крякає,  індик  гелгоче,тигреня  ричить, вітер  шумить, сорока  скрекоче,  горобець  цвірінькає,коні  іржуть,жаба  квакає,мишка  пікає.

VΙΙΙ. Повторення  правил  техніки  безпеки.

ΙX. Самостійна робота.Виконання  «Пісні  про  маму»

X. Оцінювання  виробів.Відбір  виробів  на  виставку

XΙ. Підсумок  уроку

- Кому  ви  хочете  подарувати  виготовлену  листівку? Чому?

XΙΙ. Прибирання  робочих  місць

Комментариев нет:

Отправить комментарий